29 Nisan 2009 Çarşamba

MKE'den Bolt Action Yivli Av Tüfeği: MKE Sancak

IDEF 2009 fuarında çekilen resimleri incelerken MKE üretimi yivli av tüfeği resimlerine rastladım. Henüz MKE sitesinde silah hakkında hiç bir bilgi yok veya ben rastlamadım ama aşağıdaki resimler gösteriyor ki MKE sürgü mekanizmalı (bolt action) yivli av tüfeği üretiyor. Gerçekten çok sevindirici bir haber ve bu nedenle sizinle paylaşmak istedim. İşte resimler:

MKE SANCAK





Diğer bir resimde gösterilen silah özellikleri ise şöyle:
Kalibre: 308 Win. (7.62x51)
Ateşleme Tipi: Bolt action (Sürgü mekanizma)
Ağırlık: 4 kg (Şarjörsüz)
Besleme: 3 fişek
Namlu Boyu: 61 cm
Yiv: 4 set

Tüfek hakkında resmi veya gayriresmi hiç bir bilgim yok ama şu anda tüfeğin geliştirme aşamasında olduğunu tahmin ediyorum. Üretilen yarı otomatik av tüfekleri ülkemizde yasak olduğu için satılmamıştı ancak bu tüfeklerin satışında bir engel yok. Yani ürün piyasaya sunulduğunda Avrupa avcısıyla beraber biz de alabileceğiz büyük ihtimalle.

Resimlerin paylaşıldığı Silah Forum sitesine ve paylaşımcı Pusat61 adlı üyeye buradan bir kez daha teşekkür ederim.

4 yorum:

mehmet dedi ki...

bu tüfekle ilgili hala bir gelişme yok mu bize bilgi verirseniz cok memnun oluruz teşekkürler

TempesT dedi ki...

Ben de dört gözle bekliyorum ancak bildiğim kadarıyla bir gelişme yok. Şu anda MKE'de satışa çıkan tüfekler arasında bu model bulunmuyor.

Adsız dedi ki...

bende boyle yivli tüfeklere merak sardım ama fiyatlar cok ucuk yaa

Unknown dedi ki...

Fiyat nedir